منتدى أحمد محمود
اجمد نكت 829894اجمد نكت 613623اجمد نكت 829894

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة

يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا Very Happy او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي cheers

سنتشرف بتسجيلك

شكرا
إدارة المنتدي

منتدى أحمد محمود
اجمد نكت 829894اجمد نكت 613623اجمد نكت 829894

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة

يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا Very Happy او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي cheers

سنتشرف بتسجيلك

شكرا
إدارة المنتدي

منتدى أحمد محمود
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى أحمد محمود

مرحباً بك يا {زائر} في منتدى أحمد محمود ونتمنى لك وقت ممتع

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بسم الله الرحمن الرحمن الرحيم أهلا و سهلا بكم في منتدي أحمد محمود و نتمني لكم وقت سعيد ### وأشكر كل من ساهم برد أو بموضوع ### و أرجو من زوار المنتدى التسجيل بالمنتدي### وأي أستفسار mado200013@yahoo.com    وشكرا أدارة المنتدي

اجمد نكت

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Audi Black
عضو جديد
عضو جديد
Audi Black

ذكر
السرطان
تاريخ الميلاد : 22/07/1990

اجمد نكت Empty
مُساهمةموضوع: اجمد نكت   اجمد نكت Icon_minitimeالجمعة يونيو 19, 2009 8:55 am

جميلة جدا
مرة واحد صعيدى سافر امريكا ولما رجع بيحكى لامة وابوة على اللى شافة هناك فبيقول يالهوى يامة على العمارات اللى هناك

طويلة اوى دة مرة واحد رما نفسة من الدور 90 قعد تلت ايام لحد ما يوصل للارض ردت اومة قالتلة ومات ؟ رد ابوة على امة قالها ابة عليكى ولية غبية تلت ايام لا ياكل ولا يشرب اكيد مات

------------------------------------

مرة ثلاث صقور عملو مسابقة مين يصطاد اكبر فريسة.. قام نزل الأول وووووورجع منقاره كله

دم .. قالولوه ها .. قالهم شايفين الشجرة اللي هناك ده .. كان تحتها ارنب كلته وجيت ... نزل التاني وووووو رجع وراسه كلها غرقانه دم .. قالولوه ها .. قالهم شافين الغابة اللي هناك ده كان فيها غزال كلته وجيت .. جه دور التالت نزل ووووووووووووو رجع غرقان في دمه .. قالوله ايه .. قالهم شايفين العمود اللي هناك ده .. انا مشفتووش

--------------------------------------

ملئت الطائرة بالركاب فكان على ثلاثة النزول فقم فرنسي وقال

لنضحي من أجل فرنسا وقفز من باب الطئرة وأمريكي قال لنضحي من أجل أمريكا فقفز من الطائرة وقم جحا فطلب من عجوز ان يدفعه فهرب جحا وسقط العجوز وقال جحا لنضحي بهدا العجوز

----------------------------------------

الفلاحين أتفقوا أن يعملوا شئ يطلع عليه نكتة زي الصعايدة راحوا عملوا كوبري في

الصحراء وعزمواالمحافظ للأفتتاح ولما راحوا لقوا بلديتنا قاعدين فوق الكوبري بيصطادوا سمك

----------------------------------------

كان فيه عشر صعايده بيربطو الكرفاتات اجمد نكت Good

سته ماتوا واربعه فى حاله خطر ههههههههه

------------------------------------------بلديتنا وقع من برج القاهرة قام يهرش فى راسهاجمد نكت Dance

------------------------------------------

مره واحد كان قاعد فوق السطح بيحشش ف طلع عليه واحد قاله الحق يا سيد بيتكو وقع

وامك وابوك ومراتك وعيالك كلهم ماتو قام باصصله وقاله ماتو والدمعه هتفر من عينه وقال لنفسه انا هعيش لمين ما خلاص كلهم راحو وقرر يرمى نفسه من فوق السطح فلما وصل للدور الرابع افتكر وقال ايه ده انا ابويا وامى ميتين من زمان وجه عند الدور التالت قام قايل لنفسه عيالى مراتى ايه ده هو انا اتجوزت اساسا جه بقى عند الدر الاول وقام مزعق وقايل لااااااااااااا ده انا مسميش سيداجمد نكت Hihi اجمد نكت Hihi

-----------------------------------------

اتنهى الموضوع ==============> يارب يعجبكم وارجو الردود من كل واحد ضحك اجمد نكت Hihi اجمد نكت Wink2

Ahmed Emam
نائب المدير
نائب المدير
Ahmed Emam

ذكر
السرطان
تاريخ الميلاد : 23/06/1991

اجمد نكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: اجمد نكت   اجمد نكت Icon_minitimeالإثنين أغسطس 03, 2009 11:28 am

مشكوررررررررررر ع المجهود الرائع و ارجو المزيد

اجمد نكت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اجمد نكتة
» اجمد شوية نكت ع الصعايدة