منتدى أحمد محمود
هتضحك من غير متحس 829894هتضحك من غير متحس 613623هتضحك من غير متحس 829894

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة

يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا Very Happy او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي cheers

سنتشرف بتسجيلك

شكرا
إدارة المنتدي

منتدى أحمد محمود
هتضحك من غير متحس 829894هتضحك من غير متحس 613623هتضحك من غير متحس 829894

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة

يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا Very Happy او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي cheers

سنتشرف بتسجيلك

شكرا
إدارة المنتدي

منتدى أحمد محمود
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى أحمد محمود

مرحباً بك يا {زائر} في منتدى أحمد محمود ونتمنى لك وقت ممتع

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بسم الله الرحمن الرحمن الرحيم أهلا و سهلا بكم في منتدي أحمد محمود و نتمني لكم وقت سعيد ### وأشكر كل من ساهم برد أو بموضوع ### و أرجو من زوار المنتدى التسجيل بالمنتدي### وأي أستفسار mado200013@yahoo.com    وشكرا أدارة المنتدي

هتضحك من غير متحس

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
المدير
المدير
Admin

ذكر
السمك
تاريخ الميلاد : 21/02/1990

هتضحك من غير متحس Empty
مُساهمةموضوع: هتضحك من غير متحس   هتضحك من غير متحس Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 23, 2009 4:33 am

43-واحد اسمة شلبى كان مسافر بلاد برة ، فراح محطة القطر وطبعا هناك النظام آخر تمام ... فراح داخل فى مكنة التذاكر ، يحط ا الفلوس وتنزل له التذكرة ، فراح حط الفلوس والتذكرة نزلت له ، والمكنة راحت قايله مرحبا بالاستاذ شلبى سوف تركب قطار رقم 26 وسيصل الساعة الواحدة ، هوة سمع كدة فعجبته الحكاية ، فضل يحط فى فلوس والمكنة تعيد يحط فى فلوس والمكنة تعيد ، لحد اخر مرة حط الفلوس ، راحت المكنة قالت له الاستاذ شلبى فضل يستهبل لحد ما القطر فاتة

44-مرة واحد انجليزى و واحد فرنساوى و واحد صينى راحو يجربو صدى الصوت الانجليزى قال هاللو فرد عليه صدى الصوت و قال هالوووو الفرنساوى قال بنجور رد عليه صدى الصوت و قال بنجوووور الصينى قال شونجا كونجا هونجاهى فرد عليه صدى الصوت و قال بتقول ايييييييه

45-واحد اشترى طبق دش ، اكبر حجم وحطه فوق السطوح.. وعلشان خايف عليه من السرقه نزل قال للحته كلها أن فيه كلب كبير جدا فوق السطوح ، فاتنين من اهل الحته خادهم الفضول .. فواحد بيقول للتاني تقدر تطلع تشوف الكلب قاله أيوه أقدر أنا مش بخاف... فطلع الراجل وشوية نزل يجري ... صاحبه بيقوله شفت الكلب قاله لا شفت الطبق اللى بياكل فيه

46-اتنين مساطيل ماشيين على سطح بيتهم واحد وقع فى الخزان ....التانى راح استناه عند الحنفية

47-واحد قال لابنه روح شو ف النتيجة ولو نجحت هذبح لك خروف... لما رجع قاله عملت ايه يا ابنى قاله الخروف اتكتبله عمر جديد.....

48-واحد فافى وهو نازل من البيت أمه سالته رايح فين؟ فقال لها مش هقولك انا حر ، نزل ووقف تاكسى فالسواق ساله على فين يا باشا؟؟؟ قال له يعنى أنا مقولتش لامى هقول لك أنت

49-واحد كل م ينزل من بيته يلاقى واحد قاعد جنب عمود بيدخن سيجارتين فساله عن السبب.. قاله انه متعود هو و واحد صاحبه ان يقعدوا يشربوا سجاير هنا، بس صاحبه مات فبيشرب واحده ليه و واحده لصاحبه ...... بعد مده صاحب البيت شاف نفس الراجل تحت العمود بيشرب سيجاره واحده فقاله انت نسيت صاحبك ولا ايه ؟؟؟؟ قاله: لأ اصل انا بطلت

50-زوجة ماشية فى عزاء جوزها وعمالة تصوت وتقول يا حبيبى يا جوزى .....واتنين رجاله ماشيين شايفنها، واحد بيقول للتانى ياسلام شايف الست دى بتحب جوزها قد ايه!! قاله ياراجل انت بتصدق الحاجات دى ، طب استنى هاوريك وراح ورا الست وقال.....ياجميل يا عسل أخ لو تقولى ساكن فين أتجوزك بعد الأربعين على طول ؟؟ ..الست ردت : يا حبيبى ياجوزى يالى مسكنى فى مساكن الروضة عمارة 37 تانى شقة على اليمين

51-واحد غبي ركب العربية بالليل و لقى الدركسيون و الفرامل مسروقين ... فراح القسم وعمل محضر سرقة ... تانى يوم الصبح راح لاغى المحضر ليه؟؟؟؟؟؟؟؟ إكتشف انه كان راكب ورا

52-اتنين حراميه دخلوا بيت واحد منهم دخل البلكونه ، شوية وصاحب البيت دخل عليه فقالوه انت بتعمل ايه هنا؟ قالوه انا كنت بحارب اليهود بالطياره و بدمر فيهم ، لحد لما طيارتي عطلت و انا نطيت بالبراشوت و نزلت في بلكونتك ..... قالوه ايوه كده تعجبنى ، مش التاني اللي قاعدلي في البانيو و بيقول علي نفسه من الضفاضع البشريه!!!

53-واحده عجوزه ماشيه في الشارع ...لقت مرايا على الارض ... اخدتها وبصت فيها.... فقالت: ليهم حق يرموها

54-واحد بخيل عنده 4 اولاد ..... جاب لهم حته لحمة ، وقال لهم: كل واحد يمضغها ويديها للي جانبه

55-كان في أثنين تأخرو عن المدرسه سأل الأستاذ الطالب الأول لماذا تأخرت ؟ قال : حلمت أنني مسافر ، وسأل الثاني: وانت أيه أخرك؟ قال حلمت أني بودعه

56-الأول : أهلا ياسر كيف حالك؟ لم أرك منذ فترة طويلة؟ لقد تغيرت كثيرا فقد ازداد وزنك ولون بشرتك تغير ايضا وصرت أصلع، و الثاني مقاطعا: أنا لست ياسر.... الأول : ياسبحان الله، حتى اسمك تغير
https://mado200013.yoo7.com
Ahmed Emam
نائب المدير
نائب المدير
Ahmed Emam

ذكر
السرطان
تاريخ الميلاد : 23/06/1991

هتضحك من غير متحس Empty
مُساهمةموضوع: رد: هتضحك من غير متحس   هتضحك من غير متحس Icon_minitimeالسبت يونيو 27, 2009 4:26 pm

هتضحك من غير متحس Post-2-1143412486

هتضحك من غير متحس
صفحة 1 من اصل 1